Retourneren

Ja, dat kan zeker. Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling of dat er iets is misgegaan. Daarom heb je bij ons 14 dagen bedenktijd. Is jouw bestelling toch niet helemaal bevallen? Dat vinden we hartstikke jammer, maar dat begrijpen we natuurlijk wel. Je leest hieronder hoe jij jouw bestelling kunt retourneren.

Doorloop onderstaande stappen om je retour op de juiste manier op te sturen: 

Stap 1 
Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de verzenddoos. 

Stap 2 
Download ons retourformulier via deze link en vul deze zo volledig mogelijk in.

Stap 3
Breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor en laat het verzenden naar ons adres. De kosten voor het verzenden van een pakket zijn afhankelijk van de grootte van het pakket. Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaard, totdat deze is verwerkt! 

 

Het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten worden teruggestort op de (bank)rekening / creditcard die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. De terugbetaling kan tot 14 dagen na ontvangst van het retourpakket duren. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt. 

  •  Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. 
  • Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. 
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd. 
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons hoofdkantoor. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden. 
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling. 
  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met [email protected] of bel ons 0623116134 vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!