Bij La Florista – Droogbloemen kunnen je op meerdere manieren betalen. Je leest er hieronder meer over.
IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.
Creditcard
Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort.
PayPal
Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling te betalen via PayPal. Als je daarvoor kiest wordt je, na het aanvinken van PayPal als betaalmethode, doorverwezen naar de inlogpagina van PayPal. Daar kun je jouw bestelling afronden.
Apple pay
Voor de bezoekers die een bestelling plaatsen via hun iPhone is het mogelijk om te betalen met Apple pay. Hiermee kun je gemakkelijk en snel jouw bestelling afronden.
Bankoverschrijving
Bankoverschrijving maakt het mogelijk om via de betaalomgeving van jouw eigen bank te betalen. Wel zo makkelijk en vertrouwd en daarom dus ook mogelijk bij ons.
Je hebt een kortingscode van ons gekregen of gewonnen. Je hebt al jouw gewenste artikelen al toegevoegd aan de winkelwagen, maar hoe kun je nou jouw kortingscode verzilveren. Hieronder wordt stapsgewijs uitgelegd hoe dat moet:
- Ga naar je winkelmandje en zorg dat je al je gegevens juist hebt ingevuld.
- Als je doorgaat naar afrekenen zie je bovenaan een vakje staan met ‘Heb je een kortingsbon? CODE INVOEREN’.
- Als je hierop klikt, verschijnt er een balk waar je jouw kortingscode kunt invullen.
- Als de kortingscode is ingevuld, zie je de verrekende korting terug in het besteloverzicht aan de rechterkant.
Voorwaarden kortingscodes
- • Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken
- Shoptegoed in de vorm van een code kan ook niet worden gebruikt i.c.m. een kortingscode
- Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden
- Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op artikelen in de aanbieding
Heb je nog vragen over de voorwaarden voor kortingscodes? Neem dan contact met ons op.
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?
- Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven
- Twijfel je nog steeds? Neem dan even contact met ons op. Dan checken we voor je of de betaling goed is doorgekomen
Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.